Ontwikkeling logo, product & campagne

Omer Vander Ghinste

Zoals steeds blijft Kriek Max vernieuwen. Zo ook met ‘Max On Ice’, de on-the-rocks variant van de kriekendrank met als doelgroep jonge vrouwen (15-25).

Voor het logo werd een letterbeeld ontwikeld met dubbele bodem. De ‘MOI’ als afkorting voor Max On Ice, maar ook als referentie naar de zelfstandige, jonge vrouw, die weet wat ze wil en haar eigen leven leidt. Met deze psychemarketing willen we doordringen tot in het brein van de jonge vrouwen.
Ook het glas en bedrukking ervan werd ontworpen door Visueel Advertising.

De lancering ging gepaard met een intensieve affiche-, tafelruiter- en biervilt-campagne in de verkooppunten (café, brasserie, ...).

Art direction & Strategy Print Copywriting Branding
  • max on ice
  • kriek max
  • logo
  • huisstijl
  • fotografie
  • beeldbewerking
  • fotomanipulatie
  • campagne
  • art direction