Merknaam, logo & huisstijl

Fannatic

Voor een nieuw bedrijf met allemaal hip & trendy stuff, dienden we een originele merknaam te bedenken (copywriting).

De diverse domeinnamen dienden nog beschikbaar te zijn (.be, .eu, .nl,..)

De merknaam mocht karakter en eigenzinnigheid weerspiegelen. Gedrevenheid. Passie. Het gevoel overbrengen dat het ook ‘anders’ kan.
Indien de link kon gemaakt worden met de zaakvoerder (Fanny M.) was dit aardig meegenomen. Weliswaar geen must.

Wat het logo en de huisstijl betreft kozen we voor een no-nonsense aanpak, totaal in lijn met het karakter van het bedrijf.
Geen grafische exposure, maar rechttoe rechtaan design met een extra toets. Alles in één kleur fluo.

Ons voorstel ‘Fannatic’ en de daarbijhorende huisstijl werden zeer positief onthaald.

Copywriting Branding
  • fannatic
  • merknaam
  • copywriting
  • logo
  • huisstijl
  • fluo
  • grafisch ontwerp