max on ice (affichage) max on ice (affiche campagne) max on ice (glas) max on ice (logo ontwerp)

Zoals steeds blijft Kriek Max vernieuwen. Dit jaar met Max On Ice, een ijskoude variant van de kriekendrank met als doelgroep jonge vrouwen (15-25).

Voor het logo werd een letterbeeld ontwikeld met dubbele bodem. De 'MOI' als afkorting voor Max On Ice, maar ook als referentie naar de zelfstandige vrouw, die weet wat ze wil en haar eigen leven leidt. Met deze psychemarketing willen we doordringen tot diep in het brein van de jonge vrouwen.
Ook het glas en bedrukking ervan werd ontworpen door ons bureau. 

De lancering ging gepaard met een intensieve affiche-, tafelruiter- en biervilt-campagne in de verkooppunten (café, brasserie, ...).

 


  • © 2012 - Visueel Advertising
  • Author: Pieter Vandenbogaerde
  • Genre: logo, affiche, campagne
  • Audience: B2C
  • Location: Belgium (Flanders)