Damart Radio Campagne

Client: Damart

Voor Damart hadden we een radiocampagne klaarliggen voor lancering bij de eerste koudegolf.
Op 7 december (2012) was het van dat: berekoud, pakken sneeuw en stapvoets verkeer.
Een ideaal moment dus om de spot de ether in te sturen. 

Met deze radiocampagne wil Damart de thermische kwaliteiten van hun ondergoed nogmaals onderstrepen. Ook bij de jongere generatie.
Met de spot beland je middenin een herkenbare situatie moeder-dochter. Het resultaat is een aangename spot waar de boodschap niet verloren gaat in humor-om-de-humor.

©2012 - Visueel Advertising

Deze campagne loopt op Radio2 (NL), BelRTL en Radio Nostalgie (FR).
De nederlandstalige versie werd ingesproken door Cathérine Kools (dochter), Pascale Michiels (moeder) en Koen De Bouw (Voice Off).




  • © 2012 - Visueel Advertising
  • Author: Stijn Haerens / Pieter Vandenbogaerde
  • Genre: Radio Reclame
  • Audience: B2C
  • Location: BELGIUM