Campagne Blauw for Life Campagne Blauw for Life 2 Campagne Blauw for Life 3

In de aanloop naar en tijdens "Music for Life 2011 - We do give a shit", pakt Blauw uit met Blauw for Life

Met het 'Blauw for Life' evenement steunt Blauw Music for Life. Voor elke foto-upload stort Blauw 0,5 euro. Drie winnaars gaan kosteloos op skireis met drie vrienden via Guadal. Voor deze campagne bedacht ons reclamebureau de slogan 'We do give a trip', parallel met de baseline van Music for Life 'We do give a shit'. 

De actie Blauw for Life 2011 is een samenwerking tussen Blauw (het exportbier van Bockor) en Guadal, gespecialiseerd in actieve reizen voor jongeren. Vandaar de montage van een flesje Blauw met een actieve snowboarder. 
Met de typografie van het logo verwijzen we rechtstreeks naar de StuBru-actie. De gekartelde letter die de wedstrijd aankondigt moet het winterreis-gevoel aanwakkeren.

Voor deze wedstrijd werd extra aandacht besteed aan mobiele toepassingen. Via de QR code beland je meteen op de mobiele wedstrijdpagina. Zo heb je aan een smartphone genoeg om deel te nemen van waar ook... 

Meer info ivm de wedstrijd zelf vind je op www.blauwforlife.be.

Zowel de print-campagne als de digitale campagne werden gerealiseerd door Visueel Advertising.

© 2011 - Reclamebureau Visueel Advertising


  • © 2011 - Visueel Advertising
  • Author: Pieter Vandenbogaerde/Glenn Bruynooghe
  • Genre: reclame campagne
  • Audience: b2c
  • Location: belgium