‘60 jaar’ Magazine

Damart

Damart viert dit jaar haar 60ste verjaardag. Daarom werd beslist om een magazine te lanceren dat een totaalbeeld geeft van wat Damart zoal te bieden heeft. Want dat blijkt véél meer dan enkel warmtehoudend ondergoed.

Ook voor deze opdracht contacteerde Damart ons reclamebureau.

Vooral de genuanceerde lay-out, de uitgepuurde details, de doordachte typografie en de papierkeuze maken van dit magazine een voltreffer !

Centraal in het magazine staat -uiteraard- de collectie. Zowel packshots als sfeerbeelden met model krijgen er een prominente plaats.
Daarnaast geven interviews van de CEO, belangrijke personeelsleden en mensen die nauw betrokken zijn, een persoonlijke kijk op het merk en de collectie.

Voor de cover en de backcover kozen we een gesolariseerde zwart-wit foto die refereert naar de begindagen. De opname zelf is hedendaags, de bewerking ervan authentiek.
Als extra ‘trigger’ werd de titel in een zilverkleurige foliedruk bovenop de foto geplaatst. Het spiegelend effect vormt een mooi contrast met de matte zwart-wit cover.
Binnenin worden artikels met kleurrijke fotospreads afgewisseld met thema’s waar de packshots op een originele manier aan bod komen.
Het geheel werd gedrukt op een ongestreken, ruw-mat papier dat het eindresultaat nog meer cachet meegeeft.

Copywriting Art direction & Strategy Branding Print
  • damart
  • magazine
  • art direction
  • grafisch ontwerp
  • fotografie
  • beeldbewerking
  • fotomanipulatie
  • print